3.13.2007

Podria escriure moltes coses. De fet, tinc molts articles. Un que parla de la correlació entre drogues i fracàs escolar, i per tant, pren decisions per mi, fins i tot intenta llegir-me el futur. Un altre que em dóna esperança i em detalla el nou moviment per la defensa dels drets de les dones sorgit a l'Iran, esperança que em treu la nova llei del govern britànic que ha decidit sol·lucionar la diferència de sous entre homes i dones abaixant-los tots per igual.

Però per a què? Que potser no està escrit ja? De què servirà? Us mourà a vosaltres? Ho farà amb mi? Em treurà la tristesa que tinc en aquest moment i que no aconsegueixo que se'n vagi?

4 comments:

Anonymous said...

Aiiiii!!! Pq està trista la meva nena?? Pero si pires a Edimburg o a Southampton o a Roma! Que no et van bé les coses amb el pelut? Le rompo las piernas? :P (tranqui Ricard, que em caus bé, baja ese ejemplar de la vulgata, que le vas a hacer daño a alguien!)

Pensa en positiu, o sino pensa en negatiu, es a dir, que sempre hi ha algú pitjor que tu...
Petons!

Anonymous said...

Scripta manent, verba volant.

Esperemos que nuestran palabras den más materia a la bola que tiene que explotar.

Aunque lo cierto, es que más parece que sirven para que nosotros no explotemos y sigamos tragando tragando tragando.

Anonymous said...

¿De qué estáis hablando? ¿Todavía no os habéis enterado que existe una cosa que se llama alcohol, que sirve para evadirse de la realidad?

Anonymous said...

Señor cocamarín, dio con esencia de capnonauta. ¡Evasión! Huida del horror.