7.03.2005

Porto dues hores davant l'ordinador i els ulls em comencen a fer mal. Un dolor lleuger i constant, de cansament. La pantalla té alguna cosa de borrosa, i la resta de l'habitació sembla una miqueta més fosca que de costum. Només dues hores. I quan em passa això, quan em fa mal el cap de llegir, o se m'irriten els ulls per viatjar per la xarxa, quan em canso veient una película, no puc deixar de tenir por. Por perque amb 21 anys noto els ulls cansats, perque m'he passat tota la vida fent-los servir excessivament, i com continuïn desgastant-se no sé pas qué faré. perque de tant en tant sento un pànic irracional al fet de no veure.

3 comments:

Ferdinand G said...

DOncs aprofita aquesta ceguera per a enamorar-te bojament!

eightiesfan04 said...

kina gràcia que té akst noi....jaja.enamorar-se només de vista és el més fàcil franz!!! y tú Tere tranquila que la ciencia está muy avanzada y pronto no sólo podrás dejar de ver sino que además podrás dejar oir!!!yeah

Anonymous said...

Tranquila dona! que quan siguis rica i famosa i visquis a Puntacana només faràs servir els ulls per posar-te les ulleres de sol! :P