8.08.2005

Vídeos i bodes

Anava a parlar sobre la recent boda (ahir) de la meva cosina. Però al cap i a la fi, a part de convidats amb pinta de sortir de Els intocables d'Elliott Ness, de què els hi vam posar cigrons a sota el llençol com a broma simpàtica, dels microvestits vermells (tots els més horteres eren de la part del nuvi, m'alegro de poder dir), i que a punt vaig estar de fer-me l'harakiri amb el ganivet del peix quan vaig descobrir que després d'un matí (dissabte) inflant putos globos aquests s'havien desinflat, a penes va passar RES. Ah, bueno, que tinc els peus destrossats per les put...boniques i elegants sabates de taló. I que vaig descobrir que no es pot morir sota un quilogram de maquillatge. I que la missa que facin per a mi (casament o enterrament, encara no ho he decidit) la vull en llatí i amb botafumeiro (jodeos!).
El que no vaig descobrir, perque ja ho sabia, és que m'avorreixo molt en aquestes celebracions. La parafernàlia no és per a mi, me'n sento tan fora que a penes creia que hi era (sort que el cambrer em va ajudar a tornar a la realitat tirant-me un puto sorbet per sobre).
Amén, y ya volveremos para el bautizo, señor cura.
Sobre lo dels vídeos? Bueno, que he participat en el que serà la opera prima de la meva bona i boja amiga (eightiesfan) i diu que tinc fusta d'actriu. i per a que veieu que també en tinc el punt de narcisisme, poso link del seu fotoblog, on ha penjat (para qué quiere mi consentimiento) una foto meva en tot el meu esplendor.

3 comments:

Anonymous said...

Hey, congratulations on your blog. It's very interesting and I'll definitely be bookmarking you.

I have a man lingerie site. It basically covers the best information about man lingerie and related topics.

Anonymous said...

Jajajajajaj, va dona no et queixis, que la foto està molt bé! sembla un fons de pantalla! n'hi ha que tenen fons de pantalla de peixos o de manga, però tu podràs tenir-ne un amb la teva foto! :P
Jajajajaja, lo del casament... no sé es que jo em vaig emocionar molt al de la meva cosina (encara que no m'agradi reconèixer-ho) devia ser el cansament acumulat (del viatge irlanda-castellar) i les poques hores de son... un moment fluix el pot tenir qualsevol, no? :P

eightiesfan04 said...

jaja, tia, y el tio de arriba??y.. porqué a todo el mundo le parece una foto de fondo de pantalla??... j'sais pas...Respecto a la boda, veo que has aprovechado el momento en su magnitud, te has dejado joder bien jodida, te has aburrido en una misa y has observado a la gente cutre en una ocasión especial (después de esto ya te puedes morir tranquila) pero ya podías haber hecho fotos a los invitados y las metes aquí tía, es que no tienes visión comercial!!!