4.02.2005

Televisió

Qui diu que la tele no motiva? Valeee, depen del que miris. Ahir a la nit mateix, la tele es va mostrar molt profitosa. primer vaig veure un debat a la 2 sobre poligàmia, però en realitat volen dir poligínia, pq en cap moment es va plantejar que les dones poguessin tenir més d'un home. què passa? que només els homes poden satisfer més d'una parella? (innocents....). El que estava a favor va dir que era millor tenir 2 esposes que una esposa i una amant. O sigui, que les dones no´ens definim com a éssers individuals, sinó que el nostre objectiu a la vida passa pel matrimoni. El més fort és k a ninguna de les 3 dones del debat se li va ocórrer comentar que potser les dones no calia que ens cassesim, que tots tenim l'¡opció. Però de debó tenim l'opció, o el cos social ens marcarà per sempre més?
La segona cosa que vaig veure va ser un documental sobre vagabunds americans que viatgen pujant-se d'estranquis als trens de l'american union, i així es veuen d goorra tot amèrica. Passen fred, gana, pallisses, però cony, cap d'ells canviaria el traqueteig del tren. Felicitat?
La tercera i última coosa que vaig veure va ser la gent davant el vaticà, esperant notícies. Qué farà l'alta cúria si el papa entra en coma i no mor? Se'l desconectarà com a la Terry Schiavoo? pensen crear un Papa en funcions fins que palmi el de debó? Despprés vaig pensar en la possibilitat que el Rouco Varela foos algun cop elegit Papa, però ho vaiig deixar estar pq abans d'anar a dormir no m'agraden les pelis de terror....

1 comment:

hatsue-san said...

relament é suna pena que ens obliguin a veure aquests programas tard, o que els possin dies que saben que els comuns dels mortals surten. Acabo que no sé qué he gravat en cada cinta d vídeo, un descontrol. Sobre les dones, és que mee'n estic adonant que moltes dones encara tenen com axioma coses completament patriarcals, i que ningú replica.