5.08.2005

Comunió

Per si no n'hi ha suficient amb aguantar la parentela en grup tot un diumenge perque la meva germaneta feia la comunió, a sobre he hagut d'aguantar que més d'un parent em mirés impressionat i em diguessin: "uauh! Qué mona que estàs, tota arreglada! Avui si que estàs guapa i no com sempre..."
Des d'aquí em disculpo amb l'associació de avis i parents pesats per no semblar un arbre de Nadal a diari, ni portar talons dia sí i dia també. Ja sabeu, la carn és dèbil, i dormir una hora més a canvi de no pintar-me cada dia i haver d'anar amb texans, em sembla molt bé. Aprofito, a més, per recordar que l'elegància neix amb tu, no te la coloques a força de capes de pintura i laca.

2 comments:

hatsue-san said...

pues sí. A més, s'ha de dir que sempre he tingut l'etiqueta d'estudiosa bona nena que no s'interessa per res fora dels llibres, lo qual és mentida podrida. Es epnsen que et coenixen, però no é sveritat, sobtt amb parents que et veus 4 cops l'any. Però qué vols fer-hi?

eightiesfan04 said...

el problema aquí és que tens una familia diferent a tú, a la meva familia no passen aquestes coses...Bueno.. crec recordar que per cap d'any vaig rebre alguns comentaris, perque anava pintada, per part del jovent femení(2 cosines), per sort la resta de la familia no solen anar pintades. El més desagradable va ser tenir el nòvio de la meva cosina mirant-me i fent-me fotos...