5.01.2005

Estimulantes

Prenent-me un café (l'únic positiu de les visites és que ma mare fa cafè del bo...mmm...) fa 10 minuts he pensat en la quantitat de té, café i coca-cola que estic prenent últimament. Veient que estan per venir els exàmens en un mes, s'em plantegen diverses alternatives:
1. Deixar el café definitivament. Això podria provocar:
- Col·lapse circulo-respiratori del meu cos amb internament o mort prematura.
- Una etapa de son quasi perpetu que provocaria demanar la gran quantitat d'apunts que no agafaria i possiblement no estudiar o arribar tard als examens.
- Prèvies hores de gran necessitat cafeínica, el meu cos es regularia solet en un parell de dies i jo tornaria a ser una persona sana i sense adiccions (massa fe, oi?)
2. Augmentar la dosi vista que en els examens es sol dormir poc:
- Col·lapse bla bla bla.....
- Augment de la meva adicció als estimulants. Inici del consum de pastilles.
3. Intentar mantenir la dosi actual, malgrat la falta de son i tal. la meva adicció continuaria sent una cosa legal i respectable, com ho és el consum d'alcohol i prozac. El meu cos no en notaria els efectes fins a llarg termini, quan una pujada de la pressió em limitaria a les bledes bullides per la resta de la meva vida.

Quina poca resistència té el cos humà. Què em recomaneu?

Visca les 8 hores!!!!! (tantes manis i esforços per la jornada de 8 hores i avui en dia tothom voluntàriament fot de 10 a 12 hores per poder pagar-se l'hipoteca. O pitjor, per enriquir-se encara més i aconseguir que els seus fills facin realitat l'objectiu de tot ésser humà: no saber qué significa la paraula treball.)
I després diuen que el treball dignifica.

3 comments:

Anonymous said...

Abogo por el suicidio conlectivo, así nadie se pierde nada.

Anonymous said...

*colectivo. que no es día de San Jordi... (lectivo-leer..)

hatsue-san said...

Mmm...pero quién sería los implicados en el suicidio? T ofreces a acompañarme en él? Qunk creo que si me tengo que suicidar, prefiero que sea por otras razones y no por el café.
Por cierto, no sé si ese chiste supera a los de la Belén pero se acerca mucho. Cuando queráis hacemos un bonito combate entre las dos por el título de la peor cuaentachistes de la historia.