6.15.2005

Ahir el meu pare va decidir okupar el meu ordinador. Com que treballar a la taula del costat m'hagués suposat contestar innombrables preguntes sobre el word (i encara que no ho sembli NO tinc totes les respostes), vaig anar a la meva habitació i em vaig asseure sobre el llit per estudiar. Després tenia cangur, així que vaig agafar un llibre i una llibreteta i vaig marxar. Un cop sopada i complerts els meus deures mab el messenger, vaig pujar cap al merescut repós.
Quina seria la cara que hi vaig posar al descobrir que a penes es veia el 50% del cobrellit, entre el tigre de més d'un metre i l'escampall d'apunts i llibres (sense comptar les restes de beguda i menajr de la tauleta de nit). Ahir vaig fer el terrible descobriment de que em cal buscar una parella endressada que reordeni la meva vida o cauré en el caos més absolut abans de complir els trenta, morint enterrada sota una acumulació de llibres i merdes diverses.
Sabeu si existeixen nois organitzadets o m'haig de passar al lesbianisme?

8 comments:

Anonymous said...

nois organitzadets... és un concepte interessant. nou, però interessant.

hatsue-san said...

Així que nou, eh? Doncs ho porto clar...

eightiesfan04 said...

ja ja..., amb mi no hi comptis que sóc tant desordenada com tú... Segur q hi ha tants nois endreçats com noies...

Anonymous said...

Dear Blog Neighbor

We at Mandrew (a three man- one andrew collective) are confronted with a dilemma. One of our member has had what could be described as a audio vision. He reports:

I had this weird song stuck in my head for like 10 min
it went somethin like
"because saddam stole my turkey
oh that dirty haji stole my turkey
because saddam stole my turkey
he took the refrigerator too."

Mandrew is tturning to our blog neighborhood for help. Should these be the lyrics? How should the rest of the song go? Why did one of our members have this happen to him? Any assisstance you could provide would be helpful. Our comments are open and we can be reached at
Andrew at www.mindlessblather.net
Forrest at www.mindlessblather.net
Soviet at www.sovietinamerica.blogspot.com
Walter at www.fortheboredones.blogspot.com

Thank you for your help.

hatsue-san said...

algu sap com es treu la publicitat akesta?

Ferdinand G said...

Sobre la publi aquesta, ni idea.
Sobre els nois organitzats... si en vols pillar un no et facis lesbiana, fes-te marika.

hatsue-san said...

uiiiii, complicat ho tenim, doncs. I un trio no podria ser? XD XD

Ferdinand G said...

Tot es pot pactar!