6.08.2005

Llibres de poesia

Avui és dia de confesar petits secrets. Com per exemple, que a la biblioteca local hi ha un llibre de poesia de tankes (format per un donjunt de tres i dos versos) escrit a dues mans: un escrivia els 3 primers i l'altre els dos següents. Seguint aquell petit romàntic que tots tenim dintre, vaig escriure al revers d'un full del llibre una poesia de tres versos, una tanka inacabada. Avui, tant temps després, he anat a comprovar si algú havia respost. Jo ja em feia a la idea que no, però vaja, ha sigut una petita decepció d'aquelles en què ja sabies que el que volies no es compliria. Però més igual, perque amb una poesia meva dintre, aquell llibre és una mica meu.

2 comments:

eightiesfan04 said...

ohhhh, q macuuuuu, yo si lo viese respondería... pero a lo mejor ni se lo ha cogido nadie ese libro... y yo de las novelas no salgo...
que hi farem!!!

hatsue-san said...

akíe stá, k segur k no l'ha agafat ningú. Si els que agafem llibres regularment ja ens coneixen i ens passen els descuits...és k massa gent no tenen, no.