6.24.2005

Conceptes

Desesperació: quan la teva germana posa "aquí hay tomate" y marxa deixant el mando a l'altra punta de l'habitació. (per cert, qui és el dani DJ?)

Mala llet: Amigues i amics, mai, i quan dic mai vull dir MAI em desperteu enmig d'una migdiada. Sabeu el que és enterrar un cadàver a les cinc de la atarda amb el sol que fa?

Aconteixement: per fi veuré la peli de Sponge Bob! La meva emoció no té límits...

Dubtes existencials: des de quan els revisors de tren t'ajuden a crear coartades pel fet d'haver picat amb un billet de 2 zones quan el necessitaves de tres? Aquests manresans acabant amb els tradicions...

9 comments:

Anonymous said...

Quina mania d'enterrar cadàvers. Amb el sol de les cinc de la tarda ja s'haurà descompost quan arribi el vespre.

hatsue-san said...

yap, "leo", pero els veïns es queixen...

Quan ens veiem t'ho explico Blanq.

Si, poso diminutius para joder.

eightiesfan04 said...

jo te despertat mentre feies una becaina!!, ja notava jo q amagaves alguna cosa, apart de la simpatia, ;)
Espero q la teva pasió pel bob no continui gaire temps més pq sino hauré de parlar amb la teva mare.. per l'ho enfermís i pq l'homosexualitat s'enganxa

hatsue-san said...

Ein? k t a veure una cosa amb l'altre?
(conversa d msn amb la sonia)
k???? gay??? ahhh, claro se han liado con el tinky winky ya decía yo k en los oscars se les veía muy juntos...
Lo k se contagia, bueno, ya sabes k dijo la conferencia episcopal sobre la epidemia homosexual...si en realidad es por eso k abro las ventanillas del coche, pa k no se pegue XD XD XD

eightiesfan04 said...

explica la coartada i la situació JA. a mi un cop q tornava d bcn, q vaig gastar els diners per pagar-li a la "laura" pq ella m'havia pagat l'entrada a la discoteca (1'75€ vs 6€) gano jo.:) ah , i va venir el revisor, (jo amb cara de por) va començar a tantejar a l'immigrant del costat pq portava com jo una T10, i li va fer pagar un bitllet al final. A mi em va agafar el T10 el va mirar... (la laura i jo mirantnos) i mel va tornar i com si res. llavors vaig donar petons a la meva pell blanca.

eightiesfan04 said...

respuesta a la respuesta de hatsue jaja q puta y yo pensando q era el calor

hatsue-san said...

A ver, resulta k llevaba yo mi t10 2 zonas, lelga el revisor (k m pegó un susto pq estaba yo superconcentrada con la Holly d desayuno con diamantes) y m coge el billete y me pregunta d donde salí.
Y le digo: manresa.
Y me dice: entonces va a terrassa, no?
Y yo: terrassa? si!! Y m lo devolvió. Por supuesto, bajé en sbd.

eightiesfan04 said...

jajajajaja, q inocente el señor... a ver si va a ser el mismo revisor al q le gustaba mi blanca piel :)

hatsue-san said...

No se...llevaba gafas y cara de mala leche? Yoc reo que no le tocaba trabajar y tuvo k pringar...y por eso dejaba colar a la gente.